Seguidors

Amb la tecnologia de Blogger.
dimarts, 1 de gener del 2013

EXPOSICIÓ PINTURA ANTONI P. VIDAL


EXPOSICIÓ DE PINTURES D'ANTONI P. VIDAL

Amb motiu de les festes nadalenques entre el dia 23 de desembre i el 13 de gener podrem visitar l'exposició pictòrica d'ANTONI P. VIDAL a la sala ARTS 25400 de l'Espai Macià.

El motiu d'aquesta mostra és evidentment l'aniversari de la mort de l'Honorable President.

No és una exposició molt gran però sí de gran interès. Des d'aquesta publicació us recomanem la seva visita.










   L'autor de l'exposició  Antoni P. Vidal

LA MEVA BONA AMIGA MONTSE ESTELLER EM FA ARRIBAR EL SEGÜENT COMENTARI


Ja he vist el teu blog. Què xulo !

Només una coseta, l'exposició de l'Antoni Pérez Vidal no és de pintura. Crec que són litografies. En tot cas, és un tipus de gravat. Vaig tenir la sort de coneixer-lo quan s'iniciava en el món del gravat amb l'artista Rosa Siré, a l'Escola de Belles Arts de Lleida, on jo també era alumna. També hi havia el Gregorio Iglesias, i altres personatges que han fet "carrera" dins el món de l'art, com l'Antoni. En tinc molt bon record.

1 comentari:

  1. Hola, felicitas pel blog.
    Un petit aclariment. Vaig conèixer a la Montse fa molt de temps i volia matitzar les seves paraules.
    En l'exposició de l'Espai Macià de les Borges Blanques hi havia tres tipus d'obra.
    Xilografies, estampacions xilogràfiques i les planxes corresponents.
    Litografies estampades sobre tuler de fusta i intervingudes a l'oli.
    Dibuixos en tinta xinesa sobre paper fet a ma. (les oliveres).
    Antoni P. Vidal

    ResponElimina